Samen op weg naar een geslaagd evenement
Globaal kun je de organisatie van een evenement in het onderstaande voortgangstraject plaatsen.
Om het overzicht te behouden en zaken op tijd af te ronden is de regie het voornaamste element. En laat dat nou een van onze sterkste punten zijn!
-
1
Concept
De conceptfase bestaat uit een aantal brainstormsessies. Misschien heb je al een min of meer gestructureerd plan of je hebt alleen een einddoel geformuleerd. Samen stellen we het doel vast en bepalen een programma wat de basis vormt voor een plan van aanpak met een tijdsplanning en een bijbehorende begroting.
-
2
Management
We gaan je budget zo goed mogelijk inzetten en draagvlak creëren onder alle doelgroepen. Hierbij hoort ook het opstellen en bijhouden van het draaiboek en het up-to-date houden van de lopende begroting. Dit zodat jij altijd op de hoogte bent en blijft van de voortgang van je evenement. Achteraf bepalen we of de doelstellingen zijn behaald en of je waar voor je geld hebt gekregen.
-
3
-
4
Productie
Ook deze last nemen we je graag uit handen. Wij zorgen ervoor dat alles wordt opgebouwd, sturen alle logistiek, leveranciers en personele inzet aan, ontvangen alle deelnemers en zorgen dat alles na afloop weer wordt afgebouwd en opgeruimd. Zodat jij zonder stress en drukte kunt genieten van wat jij op poten hebt gezet.